Välkommen

Välkommen

måndag 10 oktober 2011

Arg....

Ja, arg är jag. skrivaren vill inte skriva ut i svart/vitt, det blir olika blå/lila toner på bilden vad jag än gör.....Så nu måste jag fundera på hur mitt kort skall göras på annat sätt än jag tänkt från början!
Men lite annat har jag hunnit med den senaste tiden. Var hemma hos http://abertilsson.blogspot.com/  angela och pysslade lite efter min behandling i onsdags och sedan har det hänt lite av varje:-)
Köket har fått sig en rejäl "ansiktslyftning". Nu mer älskar jag mitt kök igen.
lite pyssel har jag hunnit med också. Angela visade hur jag skulle göra  när jag ville överföra bilder på ljus. Super skoj tycker både jag och dottern. här är ett av många alster.

Jag har hunnit med lite julkort med. Här är ett par st.

Denna roliga "diamantvikning" hittade jag här.
Lotta är super gullig och delar med sig med sina vikningar.
Detta kort blev en riktig favvis, har gjort tre till som är iväg skickade....foton tagna, trodde jag, men så hade jag glömt stoppa i minneskort i kameran;-) Så kan det bli;-)

Så var det jul igen;-)




Kortet är utstansat och innanför klistrade jag det som "blev över" så det är fint även när kortet är utdraget



Lussetåg!!!!


Ja det var allt för i kväll. Nu skall jag lägga pannan i djupa veck och klura på ett kort som är beställt och skall vara klart(helst i morgon) alldeles för snart. Och i morgon är det lång dag på jobbet.........
Sov gott allihopa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar