Välkommen

Välkommen

torsdag 5 maj 2011

grå, grå, grå!

I dag är en sådan där dag då inget känns kul!!
Visst har vi alla sådana?
Så för att rycka upp mig blir det nog lite kortmakeri. Här är några av sakerna jag roat mig med de senaste dagarna.









Och när man så plåtar sina alster så inser jag att jag skickat i väg och överlämnat saker jag missat att ta kort på!
Så dumt.....
Men å andra sidan är ju det inga världsproblem.

Jag har ju gjort så där 50 inbjudningskort till studenten med, inget fancy bara ett enkelt kort eftersom de skulle göras i så många ex.

insidan är ett halvtransparent wellumpapper med text om vem som bjuder in , var vi är och vilken tid.....
och det visar jag inte här ;-)

Nu blir det att ta plats vid bordet..............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar