Välkommen

Välkommen

tisdag 30 augusti 2011

Konservburkar, min nya kärlek!!

Började med att sonen sa; Mamma jag önskar mig konservburkar när jag flyttar, för det är bra mat för korridor studenter ;-)
Sagt och gjort en konservburk blev det. Jag öppnade ananasburken på undersidan i stället för det håll det ska öppnas, tömde innehållet och diskade ur burken.
Sedan är det bara att klura ut något bra att stoppa i. I sonens burk blev det en liten peng som skall "navigeras"till Ica.
Burken är altrad med Maja designs SKÄRGÅRDSLIV, ett passande sådant med sjökort på tyckte jag. Extra poäng för att sonen flyttat till Kalmar för att bli sjöbefäl.


Nästa burk gjordes till en vän som gillar rosa.......men jag tänkte först visa kortet vi hade med till hennes och hennes sambos kräftis i Lördags.
En alldeles underbar kväll, med sång och lite lagom med lek, lite dans och en massa härliga skratt.
















Och som tack för en riktigt härlig kväll ville jag göra ett speciellt tack kort! Det blev en rosa kreation ;-)
                                            En lite roligare form på Konserven med tycker jag, önskade att jag skulle haft en minimini fjäderboa att svept in den med, gav upp när fjädrarna inte gjorde som jag ville;-) ska nog hitta ett sätt så småningom.

                                                          Adresstagen
                                                       Från sidan      


Posten tyckte dock inte som jag att det var ett brev..........;( 
Så jag fick leka postman själv (tur att det skulle till min hemstad)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar