Välkommen

Välkommen

söndag 4 september 2011

Söndag är vilodag??

Eller hur är det nu? visst skall man helga vilodagen?...med att tvätta sjuttioelva tvättar, vika all tvätt, promenera, laga mat och städa!! Härligt med ledig dag!
Fast jag har hunnit med att scrappa lite med. Vi ska på bröllop nästa helg och det verkar inte bli någon ledig tid till skapande i veckan, så detta gjorde jag i dag.

 I konserven skall det ligga ett presentkort!
Och så här blev kortet till!

Lite annat har jag hunnit med i veckan också:
 Snart är det jul, så det är bäst att börja med julkorten i tid. Är det något du ser som du vill köpa så bara hojta till! Jag gör bara ett ex av varje kort, så alla är högst individuella!
 Ett tack-kort, bra att ha hemma i fall man inte hinner göra.
 Och ett julkort till:-)
Konservburkar har blivigt lite av en favorit, super kul att göra , enkelt och roligt med en överraskning i!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du gör! Önskar jag var lika konstnärlig, har en massa kreativitet som vill ut! ;)
    (klickade på "Halmstad" här på blogger och hittade bla din blogg, kul att kolla vad andra i stan skriver om!)

    SvaraRadera
  2. Tack!! och till dig vill jag säga....skit i bibliotekstanten!!! Det var mest hon som gjorde bort sig(tycker jag)

    Känns som du pysslar med en hel massa kreativa saker, så du skulle nog kunna få fram en hel del kul kort och annat;-)

    SvaraRadera