Välkommen

Välkommen

söndag 11 september 2011

Josefine & Filip

Jag har varit på bröllop.....ett fantastiskt sådant. Vilken dag!!! Vigsel vid 12.30 och den kantades av en hel del skratt, lite tårar och avslutades med M. Jacksons black or white som utgångs musik. en riktigt härlig avslutning i  kyrkan som också satte standarden för resten av dagen. Jag har aldrig tidigare blivit så underhållen på ett bröllop, träffat så mycket folk som delat med sig av sig själva på ett så fantastiskt sätt. Nu känner jag ju inte brudgummen så bra, men visste att om man väljer att gifta sig med Jossan har man redan valt....."att inte ha en lugn stund" resten av livet :-) Skrattade så jag grät och har i dag träningsvärk både i mage och käkar.
Tyvärr satte min kropp stopp redan vid tio, och vi fick helt ge upp strax därefter.
En "vanlig" dag kan jag köpa att jag inte orkar, att det gör ont o.s.v men i går.......så var jag både arg och ledsen i bilen hem. Fast i dag tänker jag, jag fick i vart fall vara med en hel del av kvällen och det var mer än vad många andra fick!!Bilder på det fantastiska brudparet kommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar