Välkommen

Välkommen

torsdag 15 september 2011

Åketråk! (tills man får en glad liten kille i knäet)

Det är så tråkigt att vara hemma och sjuk. Min arm/armbåge/handled ballade ut helt i förra veckan. Har gjort vansinnes ont och efter lördagens bröllop kom en jätteförkylning.(
Jag vet ju att jag inte tål så mycket, men hoppades på att kunna träffa folk utan att bli sjuk, men inte då.
Idag känner jag mig mycket bättre i af, hostan börjar ge med sig och halsontet är borta. Har dessutom haft besök av finast Lucas i dag. Honom är jag gammelfaster till ;-)



Det är bara den finaste killen son finns (som är under 18)
Ett stort solsken hela han.

Jag har faktiskt kunnat pyssla i dag med...äntligen!
Så här är lite alster
 Dottern har namnsdag i dag.....GRATTIS SIGRID!!!!
 Fick bli ett litet plånboks kort till det<3



Här ett kort att spara på, bygga vidare på det när jag vet vad det skall användas till.

En annan typ av kruk kort än det jag gjode sist. Ska bara sätta i en blompinne med och en grattis skylt på den.

 Näsduksvikning......kan man göra kort av med! Här ett av mina julkort.

Rolig vikning, men den kommer kosta minst 2 frimärken att skicka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar