Välkommen

Välkommen

tisdag 15 februari 2011

Bara kort......


Jag är halvtidssjukskriven och har varit ett tag på grund av min reumatism, tiden blir lång och tråkig....Då är det tur man kan sysselsätta fingrarna med något. Här är lite kort jag gjort





Bara älskar fjärilarna tillsammans med den brons/guldiga rosen och fjädrarna i brunt och rostrött.







Detta kort har ännu inte fått något ändamål, det ska in i mitten och efter det får jag nog fylla på med det som passar till just den som ska få kortet.


Brunt och rosa är en kombination som jag ofta återkommer till, det är en skön kombo.

Här ett blått kort, skulle kunna funka till en man

När jag köpte jeans senast på Zara tyckte jag etiketten på byxorna var supersnygg, sparade den och utgick i från den på detta kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar