Välkommen

Välkommen

tisdag 15 februari 2011

Kort till män......

Kort till män är svåra tycker jag, inte vill man ha det för pluttenuttigt inte heller för stramt och tomt. I fredags fick jag en beställning på ett kort, skulle vara klart lördag em.
Efter jobbet på fredagen skyndade jag mig hem och skulle sätta igång. Jag visste att det var en man som skulle få kortet, han fyllde femtio och tyckte om jakt och skog. Sagt och gjort fram åkte mina scrappsaker, men i hjärnan hände INGENTING, nada, noll, zero osv.
Snacka om att känna sig dum, jag hade ju lovat. Inte mycket att göra, var ju ledig på lördagen tänkte jag, men kom snart på att jag skulle vara i skogen och ha viltspår......
Lagade vår fredagsmat, fick besök av goda vänner som stannade en bra stund, hela tiden snurrade det i huvudet.

På Lördags fm. skapades detta kort av de ideer jag fått under gårdagen och natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar