Välkommen

Välkommen

fredag 25 februari 2011

Fredag kväll

Ja, så var denna veckan snart slut den med. Och på torsdag bär det av mot Thailand och Koh kho khao. Ska bli alldeles underbart att bara vila, bada och sola i två veckor.
Men innan dess är det ju en massa saker som ska ordnas, hund-vakt på dagarna, ersättare på jobbet, Om planering av möten sonens Berlin resa (som görs undertiden jag är borta), läkarbesök som ska bokas om osv.osv.
Som ni säkert förstår var detta inte en resa som planerats för länge sedan utan ett heltokigt infall av mig och min mamma(som förövrigt kom hem från Thailand för en vecka sedan, då hon varit där en månad)
Men jag har betat av en del allaredan och tror jag hinner med en hel del på måndag med.
Jag har inte varit super aktiv med mitt scrappande de senaste dagarna men har i alla fall gjort lite kort. Ett redan utlämnat i dag(och efter jag lämnade det kom jag på att jag inte tagit kort på det).
Här ett kort till våra goda vänner som fick en son i förrgår!

Och här en liten recept bok. Vi får mat från Linas matkasse varannan vecka och här i skall jag samla de recepten som familjen gillar.

En kort utifrån ett kort Pojjo haft på sin blogg.

Mycket mer än så blir det inte i dag eftersom jag är så himla trött.

Ha en skön fredag på er allihopa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar