Välkommen

Välkommen

tisdag 15 februari 2011

Ljus kort

Något jag inte gett mig på innan var ljus kort, men så förra veckan kände jag för att testa, jag hade en vän som fyllde år, som jag köpt en fin ljusstake för värme ljus, så vad kunde passa bättre än ett ljus kort?


Man behöver ju inte bara ha ljus i, här la jag med tre badbomber modell mindre till dottern som fyllde år förra veckan.

I Halmstad finns en butik som heter Tinzimara, där säljs värme ljus från Yankee Candel. För er som inte testat ljus därifrån så måste ni prova. De finns i alla upptänkliga dofter, mina favvisar är nog Clean cotton(luktar precis som det låter, underbart ren tvätt ), Lemon lavender ( Hela huset får en doft av nystädat, även om det inte är så),Garden sweet pea(en doft av sommar) och många fler. Alla dofter  finns också i oljedoftkakor, som faktiskt sprider dofter ännu bättre.

1 kommentar:

  1. Åh mitt fina kort :) Du är så duktig vännen sitter och kollar på alla dina kort!!!

    SvaraRadera